Σάββατο 5 Μαΐου 2012

"Όταν κάνουμε σχέδια ο θεός γελάει"


Η συνέντευξη του Νίκου Βέρτη στο Blackbow.gr

Είχες πρεμιέρα τη προηγούμενη εβδομάδα . Πώς σου φάνηκε το καλοκαιρινό ξεκίνημα σου στην εποχή της κρίσης;
Ξεκινήσαμε λίγο φοβισμένοι μ 'αυτά που βλέπουμε κάθε μέρα να συμβαίνουν, με τον κόσμο που έχει τόσα προβλήματα .Αλλά από ότι είδαμε ο κόσμος έχει ανάγκη από διασκέδαση τελικά και θέλει κάπου να ξεδώσει και να ξεσκάσει . Και νομίζω σήμερα με αυτό που κάνουμε να παράγουμε έργο και να δίνουμε χαρά. Σήμερα δηλαδή η δουλειά μας είναι πιο ωφέλιμη στον κόσμο που έρχεται και διασκεδάζει γιατί το χρειάζεται.
Είσαι από τους καλλιτέχνες που προτιμάς χρόνια τώρα να κάνεις πρόγραμμα μόνος σου . Είναι δύσκολο αυτό ;
Δεν είναι ακριβώς δύσκολο είναι πιο πολύ ρίσκο . Γιατί την αποτυχία την χρεώνεσαι απευθείας εσύ .Αν το μαγαζί δεν πάει καλά η σφραγίδα πάει κατευθείαν στη πλάτη του καλλιτέχνη ενώ άμα είναι δυο ή τρεις μοιράζεται η πίτα και σου δίνουν άλλη μια ευκαιρία. Αλλά γενικά στη ζωή μου μού αρέσουν τα ρίσκα . Αυτή είναι η μόνη διαφορά . Οι συνεργασίες ίσως να είναι και πιο δύσκολες.
Eurovision παρακολουθείς ;
Παρακολουθώ από μικρό παιδί γιατί μεγάλωσα στην Ολλανδία και εκείνα τα χρόνια ήταν πολύ high ! Ακόμα τότε δεν την παρακολουθούσαμε πολύ στην Ελλάδα. Μου αρέσει, τη θεωρώ διασκεδαστική . Την θεωρώ πολύ σημαντική και την παρακολουθώ και κάθε φορά υπάρχουν δυο τρία τραγούδια μέσα που μου αρέσουν πολύ. Όποιος αγαπάει τη μουσική δεν βάζει σύνορα ούτε βάζει ετικέτες . Εξ ου έχω και κάποια τραγούδια που λατρεύω από άλλα είδη μουσικής . Ακούω τους Metallica ας πούμε έχω κάποια house και r&b κομμάτια που ακούω. Ότι μπορείς να φανταστείς ακούω. Και κλασσική μουσική . Έχω κάποια τραγούδια από κάθε είδος μουσικής που λατρεύω και μπορώ να ακούω παντού.
Δηλαδή στο αυτοκίνητο σας μπορεί να ακούς Metallica;
Ναι, μπορώ να σου πω ότι ακούω διαφορετικού είδους μουσική από ότι τραγουδάω μονίμως. Να τώρα στο καμαρίνι άκουγα Justin Timberlake. Ακούω τα πάντα . Πιστεύω ότι και οι ξένοι καλλιτέχνες και δημιουργοί παρακολουθούν όλα τα είδη μουσικής γιατί κάτι μπορεί να αποκομίσουν από το κάθε είδος .
Έχεις μεγαλώσει στην Ολλανδία, υπάρχει διαφορετική νοοτροπία;
Εε βεβαία δεν υπάρχει καμία σχέση . Είναι άλλη κουλτούρα καμία σχέση . Έχω ζήσει τη μισή μου ζωή εκεί, τα εφηβικά μου χρόνια τα έζησα στην Ολλανδία ,τα παιδικά μου στην Ελλάδα. Είναι πολύ διαφορετική η κουλτούρα εκεί και η νοοτροπία αν και δεν θα άλλαζα την ελληνική κουλτούρα με καμία. Η ζεστασιά της καρδίας που έχει ο Έλληνας και το στομάχι δεν θα το άλλαζα με τίποτα . Θα σου δώσω ένα παράδειγμα : Ένας Ολλανδός έφηβος έκλεψε κάτι από ένα ψιλικατζίδικο και η μητέρα του πήρε τηλέφωνο την αστυνομία και τον κατέδωσε και συνέλαβαν το γιο της. Θα το έκανε ποτέ η Ελληνίδα μάνα αυτό ; Ποτέ ! Δεν μου αρέσει η τόσο ψυχρή νοοτροπία.
Για αυτό το λόγο έχουμε φτάσει σ αυτό το σημείο;
Ναι ίσως δεν ξέρω μπορεί να ναι και γι αυτό αλλά καλύτερα να είμαστε κάλοι άνθρωποι .! Γιατί ο λόγος που η Ελλάδα είχε τουρισμό τόσα χρόνια ήταν επειδή ο κόσμος της είχε ζεστασιά και ήταν φιλόξενος. Και δεν επιτρέπεται να τα χάσουμε αυτά γι αυτά φημιζόμαστε!
Θα επέστρεφες ποτέ πίσω;
Δεν θα το θελα για να μείνω . Αλλά μου αρέσει να κάνω ταξίδια γενικά και πηγαίνω μια-δυο φορές το χρόνο οπωσδήποτε στην Ολλανδία. Και γενικά είναι ωραίο πράγμα να μπορείς να ξεφύγεις, να πας να δεις και κάτι διαφορετικό ακόμα και στην νοοτροπία.
Η νοοτροπία μας παίζει ρόλο και με τις επιλογές που κάνουμε;
Θα σου πω ένα παράδειγμα αν ήμασταν στην Ολλανδία αυτή τη στιγμή ή σε μια χώρα όπως είναι η Ελβετία ή η Γερμανία κανείς μα κανείς δεν νομίζω να ψήφιζε ξανά τα δυο ή τρία μεγάλα κόμματα . Η Ελλάδα έχει αυτό το στομάχι που θα πει έλα μωρέ ας τους ξαναδώσουμε άλλη μια ευκαιρία γι αυτό και βλέπεις ότι υπάρχουν πάνω τα δυο μεγάλα κόμματα . Είδαμε στην Ιρλανδία που ο πρωθυπουργός και όλοι καταδικάστηκαν . Στις άλλες χώρες αλλάζουν τα πράγματα ραγδαία δεν υπάρχει η δεύτερη ευκαιρία. Εγώ μεγάλωσα σε μια οικογένεια που δεν ήταν ποτέ πλούσια, μεγάλωσα μέσα στις δυσκολίες . Είμαι Έλληνας ομογενής μεγάλωσα στην ξενιτιά γιατί η πατρίδα μου ξέβρασε και πέταξε από την πατρίδα τον πατέρα μου και την μητέρα μου. Τους έδιωξε , δεν έφυγαν γιατί τους άρεσε η Ολλανδία , έφυγαν γιατί δεν είχαν ψωμί να φάνε στην Ελλάδα! Και έζησα αυτά τα δύσκολα χρόνια που δεν εύχομαι σε κανένα να ζήσει, την ξενιτιά. Η λέξη ξενιτιά είναι πολύ σκληρή . Είναι διαφορετικό να αποφασίσεις να φύγεις για να κάνεις καριέρα ή για να σπουδάσεις από το να αναγκάζεσαι. Τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα! Σε διώχνει η πατρίδα σου και αυτό είναι το χειρότερο!
Θα ψηφίσεις;
Οπωσδήποτε θα ψηφίσω ! Αν με ρωτάς τι θα ψηφίσω δεν ξέρω ακόμα . Ένας νοήμων άνθρωπος και ένας έξυπνος θεωρώ ότι λίγες μέρες πριν από τις εκλογές δεν ξέρει ακόμα τι θα ψηφίσει είναι ανάμεσα , σκέπτεται πολύ ! Δεν νομίζω ότι κανένας έχει αποφασίσει τι θα ψηφίσει σίγουρα!
Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν βεβαία την αποχή ή το λευκό !
Κοίταξε υπάρχει ένα τεράστιο θέμα όσον αφορά το λευκό . Εγώ ήθελα να ψηφίσω λευκό γιατί υπήρχε ένας νόμος όπως διάβαζα που έλεγε πως αν περάσει το 51% θα απολυθούν όλοι οι πολιτικοί από τη βουλή αλλά αυτός ο νόμος το 2006 άλλαξε! Και αυτό είναι κατάχρηση της Δημοκρατίας !Είναι άλλο το λευκό και άλλο το άκυρο και άλλο το δεν πάω να ψηφίσω. Κανείς δεν λέει όμως κάτι γι αυτό !! Και με αναγκάζουν έτσι να μην μπορώ να ψηφίσω λευκό .Οπότε ακόμα ψάχνω τι θα ψηφίσω !
Στον ελεύθερο σας χρόνο τι κάνεις ;
Διάφορα πράγματα ,μπορεί πολύ απλά να κάτσω σπίτι μου και να χαλαρώσω βλέποντας μια ταινία ή διαβάζοντας ένα βιβλίο . Ή πολύ απλά να πάρω τη παρέα μου και να πάμε κάπου στην εξοχή αν είναι καλοκαίρι θάλασσα αν είναι χειμώνας βουνό. Απλά πράγματα φυσιολογικά όπως ο κάθε άνθρωπος πιστεύω κάνει όταν έχει την πολυτέλεια του χρόνου .
Η φιλία είναι ένα σημαντικό κομμάτι στη ζωή σας;
Οπωσδήποτε!! Οι φίλοι μου είναι το στήριγμα μου!! Είναι από τα παιδικά μου χρόνια μαζί !! Ο κύκλος μου είναι η οικογένεια μου τα ξαδέλφια μου ο αδελφός μου και παιδικοί μου φίλοι αυτούς που γνωρίζω από μωρό παιδί.
Από το χώρο επιλέγεις να κάνετε φιλίες ;
Από το χώρο έχω φιλίες αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι οι κολλητοί μου φίλοι όπως είναι οι παιδικοί μου φίλοι . Είναι φίλοι μου όμως κάνω παρέα μαζί τους ,περνάω πολύ όμορφα αλλά ο πυρήνας , ο κύκλος μου είναι αυτός που ήμουν από το δημοτικό.
Αυτό είναι λόγο αυτών που ακούγονται για τον χώρο σας . Ότι δεν έχετε εμπιστοσύνη ή απλά έτσι έχουν έρθει τα πράγματα;
Αν είσαι εσύ καχύποπτος άνθρωπος και θεωρείς ότι θα σου φερθούν αρνητικά , αρνητικά θα σου φερθούν .Όταν θα μπεις σε μια φιλία δεν θα σκέφτεσαι πως θα σου φερθεί ο άλλος ,κάνε ό,τι έχεις να κάνεις με την καρδιά σου και μην περιμένεις αντάλλαγμα! Άμα τώρα σε προδώσει δεν πειράζει προχώρα παραπέρα μην κρατάς κακία!
Ο έρωτας , η αγάπη παίζει ρόλο στη ζωή σου ;
Πολύ σημαντικό ρόλο απλά έχω καιρό να ερωτευτώ και εντάξει όταν θα έρθει θα φανεί κιόλας δεν το κρύβω . Αλλά γενικά δεν είμαι ο άνθρωπος που θα το βγάλω φόρα παρτίδα και θα λέω ερωτεύτηκα . Όσοι έρχονται στο μαγαζί καμία φορά με καταλαβαίνουν πότε είμαι καλά!
Παίζουν ρόλο τα τραγούδια εκείνη την περίοδο ;
Εκείνη την περίοδο έχουν νόημα όλα τα τραγούδια!! Βέβαια τα περισσότερα τραγούδια έχουν νόημα όταν χωρίζεις ! Όταν ερωτεύεσαι όλα είναι τέλεια! Κάθε τραγούδι έχει σημασία από ποια πλευρά το βλέπεις. Άμα είσαι από τη γλυκεία πλευρά είναι όλα μια χαρά παραβλέπεις τις προτάσεις που πονάνε και πας στις προτάσεις που σε γλυκαίνουν . Άμα έχεις χωρίσει όμως είναι να ανοίξει η γη να σε καταπιεί!
Αν τελείωνε αύριο ο κόσμος και οι θαυμαστές σας σας έλεγαν αν επιλέξετε ένα κομμάτι να ακούσουν από εσάς ποιο θα διαλέγατε;
Θα τους έδινα την επιλογή να διαλέξουν αυτοί . Για να βάλω αυτά τα τραγούδια στους δίσκους μου πριν σημαίνει ότι τα έχω ερωτευτεί δεν θα μπορούσα λοιπόν να διαλέξω ένα .
Αν έπρεπε να πεις ένα ευχαριστώ και μία συγγνώμη σε ποιους θα το έλεγες ;
Κοίταξε , ευχαριστώ και συγγνώμη λέω τακτικά!! Οπότε θα πω συγγνώμη σε αυτούς που έπρεπε να ζητήσω και δεν ζήτησα και ευχαριστώ σε αυτούς που θα έπρεπε να πω και δεν είπα.
Και τρία πράγματα που θα έκανες πριν τελειώσει ο κόσμος;
Σίγουρα θα έκανα την προσευχή μου ! Θα προσπαθούσα να χαμογελάσω ! Και να έχω τριγύρω μου τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε!!
Τα επόμενα καλλιτεχνικά σας σχέδια;
Όταν κάνουμε σχέδια ο θεός γελάει !! Ας πούμε απλά ότι το καλοκαίρι θα είμαστε εδώ στο Fantasia live και ίσως κατά το δεκαπενταύγουστο ανέβουμε Θεσσαλονίκη !!
Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα κομμάτι από τα έσοδα κάθε κυριακάτικου Live θα παραχωρούνται σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα ! Τέτοιες εποχές αυτές οι κινήσεις έχουν περισσότερο σημασία από κάθε άλλη φορά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου