Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Αχ πως τα λέει! Αχ!

Και γοητευτικός και ώριμος! 
..δεν πιστεύω να διαφωνεί κάποια;

Ο τέλειος συνδυασμός - το τέλειο πρότυπο! Το "γοητευτικός" το βλέπουμε ξεκάθαρα! Το "ώριμος" φαίνεται από διάφορες συνεντεύξεις του, είναι "ψαγμένος" ο τύπος ρε παιδιά! Τα λέει απλά κι ωραία! Και επειδή εγώ θέλω να 'χω και αποδείξεις για ότι λέω, να μερικές "ατάκες" του!

 «Κορυφή σημαίνει να κάνω καλές δουλειές και να ικανοποιούμαι πρώτα εγώ και μετά ο κόσμος.» 


 «Όταν είμαι συναισθηματικά χάλια,όταν είμαι στα χαμένα, μπορεί να μη θέλω να μιλήσω σε κανέναν,αλλά θα το βγάλω στο τραγούδι.» 


 «Πάντα ξεκινάω με σκυμμένο το κεφάλι. Ας πούμε με μια πιο αρνητική σκέψη και μετά ό,τι φέρει ο Θεός..» 


«Να προχωράμε στη ζωή με πίστη και να αντιμετωπίζουμε όλα μας τα προβλήματα με θάρρος και σιγουριά, έχοντας στην καρδιά μας μόνο αγάπη! Έτσι εξουδετερώνουμε ό,τι δύσκολο συναντήσουμε μπροστά μας! »


«Αν ήμουν αστέρι θα έδινα λάμψη απ' το φως μου σε άδειες καρδιές που το χρειάζονται!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου