Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

"Χωρίς τη μουσική..μάλλον δεν θα μπορούσα να ζήσω!"

Μια ακόμα συνέντευξη σε περιοδικό και μάλιστα σε στήλη με τίτλο"hot guy!" [..και τίποτα δεν είναι τυχαίο!].


Από την εφηβεία μου θυμάμαι...πόση αγάπη είχα για την ταχύτητα και όλα τα μηχανοκίνητα σπορ!


Από το σχολείο θυμάμαι με νοσταλγία...τις ζωγραφιές με τις οποίες είχα γεμίσει το θρανίο μου!

Το πρώτο μου φιλί το έδωσα...Σιγά μη σας πω!



Η καλύτερη φάρσα που είχα κάνει..σε ένα πάρτι όπου συνεργαστήκαμε 20 άτομα, για να τρομάξω και καλά έναν φίλο. Τρελή σκηνοθεσία!


Η φιλία για μένα σημαίνει..κάτι σαν οικογένεια! Στήριξη και αγάπη στις δύσκολες στιγμές!


Άρχισα να τραγουδάω..από τότε που ξεκίνησα να παίζω μπουζούκι, δηλαδή από τα 6 μου!


Το ομορφότερο δώρο που μου έχουν κάνει..ένα ποδήλατο που μου πήραν οι γονείς μου, όταν ήμουν 5 χρονών. Θυμάμαι ακόμη την πρώτη μου βόλτα!


Η πιο σημαντική γυναίκα της ζωής μου..της μέχρι τώρα ζωής μου, είναι αυτή που με ανέχτηκε 7,5 χρόνια! 


Μου αρέσει να οδηγώ..νύχτα, ξεκούραστος και να είμαι μόνος, να ανεβάσω λίγη ταχύτητα και αδρεναλίνη! 


Η μεγαλύτερη μου γκάφα ήταν..πριν 10 χρόνια που βγήκα σκηνή να πω τραγούδι που δεν ήξερα καθόλου! Απλώς έλεγα δικά μου λόγια και έπεσε πολύ γέλιο!


Χωρίς τη μουσική..μάλλον δεν θα μπορούσα να ζήσω!


Το τελευταίο μου άλμπουμ..λέγεται "Είμαι μαζί σου" και το θεωρώ ένα από τα καλύτερα μου! 


Η καλύτερη συμβουλή..Να προχωράμε στη ζωή με πίστη και να αντιμετωπίζουμε όλα μας τα προβλήματα με θάρρος και σιγουριά, έχοντας στην καρδιά μας μόνο αγάπη! Έτσι εξουδετερώνουμε ό,τι δύσκολο συναντήσουμε μπροστά μας!


Η πιο κακιά μου συνήθεια..η ταχύτητα στο δρόμο!


Μου αρέσω όταν..ξυπνάω με καλή διάθεση!είναι αυτό που λένε "Η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται".


Αυτό που μου ανεβάζει την διάθεση είναι..να ετοιμάζομαι να βγω ή να πάω ταξιδάκι με τους φίλους μου!


'Οταν είμαι στις μαύρες μου..προσπαθώ να μην το μεταφέρω και στους άλλους!


Μόλις ξυπνήσω..δίνω ένα φιλί στον παπαγάλο μου, τον Οδυσσέα!


Οι διακοπές είναι για μένα..κάτι που δεν κάνω όλη την υπόλοιπη χρονιά!


Διασκεδάζω κυρίως..όταν πάω σε κλαμπ στην Ολλανδία, αφού μεγάλωσα εκεί!


Αν ήμουν αστέρι..θα έδινα λάμψη απ' το φως μου σε άδειες καρδιές που το χρειάζονται!


Σούπερ είναι..να είσαι αγαπητός άνθρωπος, ευχάριστος, κοινωνικός, και υπόδειγμα καλοσύνης! [like you!] Τότε όλοι σε θαυμάζουν και σε θέλουν στη ζωή τους!!




Νοέμβριος 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου