Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Δισκογραφία!

Το λαμπρό μας αστέρι ξεκίνησε την καριέρα του το 2003 με την Universal Music και τον δίσκο "Πολύ απότομα βραδιάζει", με 17 κομμάτια [κομματάρες για την ακρίβεια! ], μέσα σε αυτά το γνωστό σε όλους μας "Αστέρι μου",  το "Είμαστε Χώρια" [Ντουέτο με την Πέγκυ Ζήνα, ένα από τα δύο ] και το πολύ λατρεμένο μας "Σαν τρελός σε αγαπάω".




Συνέχισε το 2004 με το "Πάμε ψυχή μου", άλλα 13 υπέροχα τραγούδια, όπως το "Μεγάλα λόγια", το "Πως τολμάς", το "Κράτησες μισά τα Σ'αγαπώ" αλλά και το "Δωσ' μου λιγάκι σημασία" [όλα αγαπημένα!]



Το 2005 βγάζει το πρώτο του cd single με τίτλο "Πες το μου ξανά" που περιέχει το ομώνυμο τραγούδι και άλλα τρία, το "Δεν έχω εσένα", το "Έλα και πάμε" και το "Δεν μπορώ να σε ξεχάσω" [πολύ πόνος λέμε!]


Σειρά έχει το "Πως περνώ τα βράδια μόνος" που βγήκε το 2006, με 14 τραγούδια, το ένα καλύτερο από το άλλο! "Κάποτε θα δεις", "Σ' ερωτεύτηκα", "Κάνε με να σε μισώ", μερικά από αυτά!


Και κάπου εδώ [2007] χτυπά το "Μόνο για σένα" με το αγαπημένο μας ομώνυμο τραγούδι, το γνωστό σε όλους "Δε μ'αγαπάς", το "Μάτια μου γλυκά", που οι περισσότεροι έχουν χορέψει έστω και μία φορά, το "Πόσο μετάνιωσα" [που αγγίζει όλους όσους μετάνιωσαν για μια μεγάλη τους αγάπη], και πολλά άλλα!


Μετά από απουσία δύο χρόνων ο Νίκος Βέρτης κάνει ένα δυναμικό come back με τον δίσκο "Όλα είναι εδώ" και μερικά από τα πιο γνωστά του τραγούδια, δύο από αυτά, το "Να μ'αγαπάς" και το "Βαρέθηκα" [που λίγο πολύ όλοι το έχουμε αφιερώσει κάπου!]

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο 2011, άλλο ένα [πολύ δυνατό θα έλεγα] come back  του Νίκου μας με το "Είμαι μαζί σου",  και ποιός δεν έχει ακούσει το "Αν είσαι ένα αστέρι" [που οι προβολές του στο youtube έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 8.500.000(!), και κάτι μου λέει ότι πολύ σύντομα θα ξεπεράσουν και τα 9.000.000! "Αν είσαι ένα αστέρι"  ],μια ακόμη μεγάλη επιτυχία το "Δεν με σκέφτεσαι [ναι ναι, αυτό που ακούγεται παντού!], το "θύμωσε απόψε η καρδιά" και άλλα επτά [εκτός του ομότιτλου] .







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου