Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη στο Athens Magazine!

 Μισή ώρα με τον Νίκο Βέρτη σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του αρκεί για να καταλάβεις γιατί έχει κάνει τα μπουζούκια να... γυαλίζουν! Τελειομανής, προσγειωμένος και με έντονα φιλανθρωπικό χαρακτήρα, θα κάνει άλλη μια χρονιά αγαπημένο μας στέκι το Fantasia.


Από το «Αστέρι μου» το 2002 στο «Αν είσαι ένα αστέρι» το 2012. Πόσο έχει αλλάξει ο Νίκος μέσα σ' αυτή τη δεκαετία;


Οπωσδήποτε κάποιες εμπειρίες και καταστάσεις στη ζωή σου σε βοηθάνε να είσαι πιο προσεκτικός, να αλλάξεις πράγματα. Αλλά σε γενικές γραμμές πιστεύω πως ο χαρακτήρας του ανθρώπου δημιουργείται σε πολύ μικρή ηλικία και μένει έτσι για μια ζωή. Κάποιες φoρές το μυαλό ξεφεύγει, αλλά όταν γυρίσεις στο σπίτι σου το πρωί, πριν κοιμηθείς, την ώρα της προσευχής σου πρέπει να αναρωτηθείς τι έκανες σήμερα στη μέρα σου και να συνειδητοποιήσεις τα λάθη σου, γιατί όλοι κάνουμε καθημερινά πολλά λάθη...
Eίδαμε φέτος ότι έχεις βάλει την πινελιά σου στη διακόσμηση του ανανεωμένουFantasia!
Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω και να σχεδιάζω, νομίζω μετά τη μουσική είναι ίσως η επόμενή μου αγάπη.
Φέτος είδαμε στη νύχτα ανατρεπτικές συνεργασίες. Θα έκανες κάτι τέτοιο ή ακόμα θες να «παίζεις» μόνος σου;
Έχω μαζί μου 11 εκπληκτικά παιδιά που κάποια από αυτά θα μας απασχολήσουν στο άμεσο μέλλον. Αλλά για συνεργασία, που είπες, κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό. Ίσως το θεωρώ έναν «άσο στο μανίκι» που τον κρατάω ακόμα μέσα. Διστάζω να κάνω ακόμα συνεργασία γιατί μου αρέσει που εδώ έχω το στέκι μου...
Το Fantasia είναι ένα μαγαζί που ο κόσμος το έχει συνδέσει με σένα και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Μέσα σε έναν χρόνο αυτό το μαγαζί έγινε πραγματικά στέκι κι αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην καριέρα μου, γιατί στο παρελθόν μάλιστα δεν θεωρούνταν «τυχερό μαγαζί». Φυσικά δεν είναι κάτι που το έκανα μόνος μου, αλλά μαζί με την επιχείρηση, το προσωπικό, τους μουσικούς, τους συντελεστές. Είναι μια συλλογική προσπάθεια.
Ήθελα να μου πεις και για το επίκαιρο, δυστυχώς, θέμα. Νύχτα και κρίση...
Όλοι μας την έχουμε νιώσει αλλά πρέπει να τη δούμε θετικά και να δημιουργήσουμε μέσα σε αυτή. Είδα τα προβλήματα του κόσμου αλλά δεν θεώρησα ότι πρέπει να κάνω περικοπές στο πρόγραμμα που εκτελούμε εδώ. Αυτά τα λίγα που διαθέτει πια ο κόσμος έχουν πολύ μεγάλη αξία και πρέπει να προσπαθούμε να του δίνουμε περισσότερα. Και πρέπει να ξέρουμε επίσης ότι οι περισσότεροι από αυτούς που έρχονται στα μαγαζιά βάζουν στην άκρη αυτά τα €15 για να διασκεδάσουν, για να αλλάξει η διάθεσή τους. Κι εγώ έτσι θα έπραττα αν ήμουν στη θέση τους. Αν το πρόγραμμα δεν ήταν αντάξιο με την πραγματική αξία των χρημάτων δεν θα ένιωθα πολύ καλά όταν θα πήγαινα πίσω στο σπίτι μου.
Έμαθα για μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία σου φιλανθρωπικού χαρακτήρα που συμβαίνει τις Κυριακές. Μίλησέ μου για αυτό...
Είναι μια ιδέα μιας πολύ καλής συνεργάτιδάς μου Ελένης Τώρου. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχω κάποια ανάγκη οικονομική έτσι όπως είμαι τώρα ενώ κάποιοι άνθρωποι έχουν πολύ μεγαλύτερη. Νομίζω ότι και ηθικά είμαι πιο ικανοποιημένος φέτος, που θα πάρω λιγότερα αλλά θα δώσω εκείνα που θα έπαιρνα κάπου όπου θα πιάσουνε τόπο. Τα χρήματα πάνε στην Κιβωτό. Στην έναρξη του προγράμματος υπάρχει και ένα στιγμιότυπο με τα παιδιά της Κιβωτού που τραγουδάνε κάποια ρεφρέν μου, έτσι βάζουμε και τον κόσμο στο κλίμα «Τα χρήματα που βγάζεις πού τα χαλάς;»...
Έχεις ικανοποιήσει τα παιδικά σου όνειρα; Ένα μακρινό ταξίδι, ένα ακριβό αυτοκίνητο;
Tα περισσότερα όνειρά μου έχουν γίνει πραγματικότητα για να μου αποδείξουν ότι τα όνειρα όταν παύουν να είναι όνειρα απομυθοποιούνται. Το νόημα της ζωής δεν είναι οι υπερβολές που φανταζόμαστε. Όταν μου το 'πε ένας γέροντας αυτό, γέλασα πιτσιρικάς, όταν γύρισα μετά από 10 χρόνια στον ίδιο γέροντα γέλασε εκείνος... Να σου δώσω κι ένα παράδειγμα. Στο φανάρι σε σταματάει κάποιος να του δώσεις λεφτά. Όταν δεν του δίνεις λεφτά και είσαι σκληρός μαζί του κάτι δεν σε πιάνει στο στομάχι σου; Αν όμως του δώσεις έστω κι ένα κερματάκι, νιώθεις μια όμορφη ενέργεια να σε γεμίζει. Είναι απλά πράγματα αυτά που σε γεμίζουν τελικά...
Eίσαι από τους πρώτους που έφεραν μια φιλαρμονική σε μια πίστα. Δηλαδή τέτοια ποιότητα ήχου και τόσο μεγάλη ποικιλία μουσικών οργάνων...
Πολλοί μουσικοί μου είναι πράγματι σε φιλαρμονικές! Επίσης η λέξη «μπουζούκια» έχει παρεξηγηθεί λίγο, είναι συνυφασμένη με πολύ δυσάρεστες καταστάσεις. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να είναι βρόμικη λέξη. Αν όλοι προσπαθήσουμε να κρατήσουμε ένα σωστό επίπεδο, η λέξη «μπουζούκια» θα γυαλίζει... Κάποιοι χρησιμοποιούν όρους όπως show, live clubbing. Όχι, είμαστε μπουζούκια αλλά οφείλουμε να κάνουμε καλές παραγωγές.
Πες μου λίγα πράγματα για την Αθήνα. Βγαίνεις; Τη γνωρίζεις, την περπατάς;
Αναλόγως με τη φάση που διανύω. Είναι φορές που κάθομαι έναν μήνα μέσα στο σπίτι ή θα φύγω να πάω στην Ολλανδία στους γονείς μου ή θα είμαι για 2 βδομάδες κάθε βράδυ έξω. Θα πάω οπωσδήποτε σε συναδέλφους και φίλους που μ' αγαπούν, βγαίνω για θέατρο και φαγητό. Μόνος μου δεν θα πάω να ψάξω κάτι, ποτέ δεν θα πάω σε μαγαζί που δεν ξέρω. Πρέπει να ακούσω κάτι καλό, δεν τολμάω να πάω έτσι. Όσον αφορά στο φαγητό, πρέπει να με πάρεις από το χέρι για να δοκιμάσω κάτι καινούριο. Πάω στα κλασικά 10-20 που ξέρω. Πρόσφατα πήγα για ψάρι στο Ιθάκη, ήταν υπέροχα.
Είσαι κατά γενική ομολογία ήσυχος, προσγειωμένος και ευγενής. Το εισπράττω, αλλά το καλλιεργείς κιόλας. Με τους φίλους σου κάνετε κάτι πιο extreme όταν δεν σας βλέπει κανείς;
Γενικά προσπαθώ να είμαι φυσιολογικός. Δεν είμαι φυσιολογικός όμως... Η εικόνα μου καμιά φορά βγαίνει προς τα έξω σαν να ήμουν «το πολύ καλό παιδί». Δεν είμαι και τόσο... Απλώς δεν μου αρέσουν οι υπερβολές. Δεν είμαι μονότονος στη ζωή μου και μου αρέσει να της δίνω πολλή σασπένς. Και με τους φίλους μου κάνω διάφορα πράγματα και τρελά. Θα πηδήξω και με το αλεξίπτωτο, ας πούμε...
Νέια μουσικά σχέδια;
Προς το παρόν κάνω ένα καινούριο videoclip με τον Μανώλη Τζιράκη για το «Θύμωσε κι απόψε η καρδιά» που έχουν γράψει ο Αντώνης Βαρδής και η Όλγα Βλαχοπούλου και ίσως τον Ιούνιο, αν βρω ένα καλό τραγούδι, θα κυκλοφορήσω ένα τραγούδι μέσα στο cd. Πρέπει να σου πω ότι ακούω όλα τα τραγούδια που μου στέλνει όλος ο κόσμος και εμπιστεύομαι και νέους καλλιτέχνες.
Με social media ασχολείσαι;
Τα προφίλ μου τα χειρίζονται οι συνεργάτες μου και με ενημερώνουν γιατί είμαι λίγο ατσούμπαλος με αυτά... Αλλά σιγά σιγά θα μπω στο παιχνίδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου