Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη!


Ο Νίκος Βέρτης σε συνέντευξη του μίλησε για την προσωπική του ζωή αλλά και για τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε αυτήν.
Ο Νίκος Βέρτης μίλησε για τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην προσωπική του ζωή, αλλά και για το αν είναι χαμηλών τόνων. Ο ίδιος δηλώνει ότι στόχος του είναι να μιλάει μέσα από την δουλειά του και όχι μέσα από την προσωπική του ζωή.
Συγκεκριμένα είπε:
"Δεν θεωρώ ότι είμαι χαμηλών τόνων... κάθε άλλο, έχω πολλά έντονα στοιχεία μέσα μου και πολλές οξείες αντιδράσεις. Έχω τις εκρήξεις μου και όλα, απλά δεν επιδιώκω ποτέ τη δημοσιότητα όσον αφορά την προσωπική μου ζωή και το προσωπικό μου χαρακτήρα. Θεωρώ ότι η δουλειά που κάνω είναι να πουλάω μουσική, να κάνω καλά τραγούδια που να μου ταιριάζουν και αυτά να αγαπιούνται από τον κόσμο και φυσικά όταν δουλεύω σε κάποιο μαγαζί ή όταν κάνω κάποια συναυλία αυτό που θα παρουσιάσω να αντιπροσωπεύει το αντίτιμο που πληρώνει ο κόσμος."

Πηγή: Tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου